سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
دهشت

حوزه/ عضو کمیسیون تبلیغ حوزه علمیه خراسان، ضمن حضور در قرارگاه خدمت‌رسانی مبلغان حوزه علمیه خراسان به زائران رضوی در مدرسه امام محمد باقر(ع) و بازدید از روند ارائه خدمات مبلغان، بر اهمیت تعظیم شعائر الهی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین دهشت، عضو کمیسیون تبلیغ حوزه علمیه خراسان، ضمن حضور در قرارگاه خدمت‌رسانی مبلغان حوزه علمیه خراسان به زائران رضوی در مدرسه امام محمد باقر(ع) با اشاره به آیه شریفه «ذَلِکَ وَمَن یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَی الْقُلُوبِ»، بر اهمیت تعظیم شعائر الهی تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به کارنامه موفق حوزه علمیه خراسان در خدمت به زائران امام رضا(ع)، تصریح کرد: تعظیم شعائر الهی یکی از مهم‌ترین وظائف و رسالت های حوزه‌های علمیه است و معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان نیز در این ایام، با برنامه‌ریزی جامع و هم‌افزایی با سایر مجموعه‌ها، گام‌های موثری در این زمینه برداشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دهشت با بیان این که آثار و برکات این فعالیت‌ها در رضایت‌مندی زائران امام رئوف مشهود است و این نشان‌دهنده ارائه خدمات شایسته با همت طلاب و مبلغان می باشد، بر لزوم هم‌افزایی بیشتر بین مجموعه‌های مختلف در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به زائران رضوی در ایام دهه آخر صفر تاکید کرد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha